Pressemeddelelse

Tilbage

Hiper giver mest værdi for pengene for 5. gang i træk 26/04-2024

Hiper vinder for 5. år i træk Loyalty Group prisen, som det internetselskab der giver kunderne Mest værdi for pengene. Hipers direktør Mads Hein mener det er virksomhedens strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser, som bidrager til den solide fastholdelse af førstepladsen.

Hiper, der er en del af Nuuday-koncernen, blev grundlagt i 2015 med en mission om at tilbyde lynhurtigt bredbånd til konkurrencedygtige priser. Med branchens bedste Trustpilot-score på 4,8 er det tydeligt, at det er en tilgang, Hipers kunder kan lide. Nu runder Hiper også et minijubilæum ved at give mest værdi for pengene for 5. år i træk, i Loyalty Groups årlige forbrugerundersøgelse, hvor 5.000 danske internetkunder er blevet spurgt om forholdet til otte forskellige udbydere af internet i løbet af 23. Ifølge Hipers direktør, Mads Hein er fem år i træk efterhånden lidt af en magtpræstation:

“På vegne af hele Hiper er jeg dybt taknemmelig for, at vi nu for femte år i træk kåres af vores loyale kunder som den internetudbyder, der leverer mest værdi for pengene. Vi har oplevet en fantastisk vækst i de seneste år og kunderne kvitterer i den grad for vores strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser.”

Vejen til succes er kundefokus og skarpe priser
I takt med at de forskellige udbyderes produkter kommer til at ligne hinanden mere og mere, bliver en skarp pris og kundefokus et afgørende konkurrenceparameter. Derfor er det ifølge Mads Hein særligt vigtigt at Hiper nu har sat sig tungt på kategorien ”Mest værdi for pengene”:

"Vi er utrolig glade for væksten, men ved samtidig, at vi skal levere 110% på kundeoplevelsen fra start til slut for at kunne blive ved med at skille os positivt ud i et yderst konkurrencepræget marked. Det er derfor en stor og vigtig anerkendelse og vores kunders støtte inspirerer os til at fortsætte med at levere nogle af markedets allerbedste bredbåndsprodukter til altid skarpe priser.”

Kontakt
Mikkel Riis-Jørgensen
Pressechef, Nuuday
mikri@nuuday.dk
2077 1281