Vi vil gerne hjælpe med firmabetalt internet. Du skal dog være opmærksom på, at din regning kun kan blive betalt med et betalingskort – ikke PBS.
Hvordan kan min arbejdsgiver betale mit abonnement?
Hvis din arbejdsgiver ikke har en erhvervsaftale med os, skal du selv aftale, hvordan betalingen skal foregå med din arbejdsgiver.
Betalingen kan ske på to måder:
-
Du betaler med dit eget betalingskort.
Du håndterer regningen internt med din arbejdsgiver.
Du kan hver måned finde din regning i Mit Hiper.
-
Din arbejdsgiver betaler med et betalingskort.
Du kan hver måned finde din regning i Mit Hiper.
Vi kan tilføje relevant firmainformation, som f.eks. CVR og firmanavn, på kvitteringen.
Hvordan betaler min arbejdsgiver for mit abonnement?
-
Send en mail til kundeservice@hiper.dk fra mailadressen registreret på dit abonnement.
-
Sæt din arbejdsgiver som CC, så de kan bekræfte, at de ønsker at overtage betalingen via automatisk kortbetaling.
-
Tilføj følgende informationer i mailen:
-
Dine privatoplysninger:
Dit fulde navn
Dit telefonnummer
Din emailadresse
-
Faktureringsoplysninger på din arbejdsgiver:
CVR-nummer
Firmanavn
Telefonnummer til fakturering
Emailadresse til fakturering
Faktureringsadresse
-
-
Efterfølgende skal I ind på Mit Hiper og tilføje det betalingskort, som I ønsker regningen skal trækkes fra.
Vær opmærksom på, at betalingen fortsat skal ske via betalingskort
Enten skal dit eget betalingskort være tilknyttet og så koordinerer du betaling internt med din arbejdsgiver. Din arbejdsgiver kan også tilknytte et betalingskort til abonnementet, hvor regningen bliver trukket fra hver måned.
Din arbejdsgiver kan også indgå en firmaaftale med os
Til at starte med er det en god idé og forhøre din arbejdsgiver, om de i forvejen har en aftale med os. Hvis de har en aftale, kan din arbejdsgiver kontakte os vedr. et abonnement.
Ønsker jeres firma en firmaaftale med Hiper, så kontakt os på erhverv@hiper.dk for tilbud og muligheder.