Skal jeg selv opsige mit eksisterende abonnement?

Det afhænger af hvilken forbindelse du skal have hos os. Vælg din forbindelse nedenfor og læs nærmere.

Vælg forbindelse

Bredbånd via fiber

Vi kan opsige dit nuværende abonnement for dig. Når du bestiller hos os, kan du udfylde en fuldmagt, der giver os lov til at opsige abonnementet for dig.

Hvis du ikke udfylder fuldmagten i forbindelse med bestillingen, får du også en mail med mere information.

Bredbånd via kabel-tv-stik

Vi kan opsige dit nuværende abonnement for dig. Når du bestiller hos os, kan du udfylde en fuldmagt, der giver os lov til at opsige abonnementet for dig.

Hvis du ikke udfylder fuldmagten i forbindelse med bestillingen, får du også en mail med mere information.

Bredbånd via telefonstik

Hvis du har bestilt bredbånd via telefonstikket og du har bredbånd på linjen i forvejen, så opsiger vi din forbindelse helt automatisk.

Hvis du får internet på anden måde end via telefonstikket i forvejen, så skal du selv opsige dit gamle bredbånd.

Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot. Har du brug for hjælp? Spørg vores chatbot Hibot.

Brug for hjælp?
Spørg HiBot
Spørg vores
chat-assistent,

eller chat med
en medarbejder