Skal du have en tekniker på besøg men er blevet forhindret i at være hjemme på dagen? Vi kan ændre tiden for dig, hvis du kontakter os senest 48 timer før besøget.
Så kan vi nå at finde et nyt tidspunkt til dig, og du undgår at blive opkrævet et gebyr på 699 kr. for et forgæves teknikerbesøg.
Hvis du ønsker at få en ny teknikertid, skal du ringe til os eller henvende dig på vores chat. Find kontakt og åbningstider her.
Hvornår kommer teknikeren?
Du har fået en mail hvor du kan se tidsrummet for teknikerbesøget.
Vi kan desværre ikke give dig det præcise tidspunkt – det afhænger nemlig af teknikernes rute på dagen.
Heldagsaftale: mellem kl. 07.30-16.00.
Halvdagsaftale: mellem kl. 07.30-12.00 eller 12.00-16.00.
Teknikeren kan komme hjem til dig i følgende tidsrum:
Teknikeren ringer 30 minutter før
Du får et opkald 30 minutter før teknikeren er på din adresse, så du er sikker på at være hjemme.
Teknikeren ringer på nummeret, du har oplyst i forbindelse med bestillingen af dit abonnement.
Hvis du ikke besvarer opkaldet, kører teknikeren stadig til din adresse.
Teknikeren kan ringe fra hemmeligt nummer.
Skal jeg være hjemme, når teknikeren kommer?
Der skal være en myndig person på adressen til at tage imod teknikeren.
Det må gerne være en anden myndig person end den, hvis navn der står i bestillingen.
Er du ikke hjemme, når teknikeren kommer?
Så vil du blive opkrævet et gebyr på 699 kr. for et forgæves teknikerbesøg.
Det er derfor vigtigt, at du er på adressen i tidsrummet og besvarer teknikerens opkald.